El BNG critica al PSOE, NAL y SON, de Ares, por negarse a apoyar una solicitud sobre la carretera de Ares-Chanteiro

ares-carretera chanteiro-aresEl portavoz municipal del BNG en el concello de Ares, Emilio Mesías, tildó de falta de consideración y respeto por parte del PSOE-NAL y SON a los  vecinos de Cervás-Chanteiro y Redes, al rechazar el debate de una moción presentada por la vía de urgencia en la que se solicitaba  a la Diputación que se incluyese la partida para acometer las obras de la segunda fase de la carretera de Ares- Chanteiro. Mesías afirmó «non entender que o pacto municipal entre os tres grupos funcione dun xeito tan efectivo para rexeitar peticións como a presente, que están cargadas de razón e urxencia», recordando la lucha vecinal que desde hace años viene desenvolviéndose para conseguir un compromiso efectivo de la Diputación para acometer esta obra. «Se non resulta de recibo a falta de interese que evidencio o goberno municipal até agora pola execución da primeira fase -en la que tanto se insistió por los vecinos y también desde el BNG- negarse á consideración de urxéncia dunha moción como a presentada hoxe polo BNG indica que, na prática, non consideran de urxencia a obra» por lo que el BNG trasladará una petición directamente a la Diputación con el objecto de que la segunda fase figure en los presupuestos de la Diputación para el próximo año, con el objetivo de hacer realidad las aspiraciones vecinales.

3 comments

  1. Si fose para subir os salarios, comisións de gobernos, veriades si apoiaban. Estes non teñen vergonza o que teñen é moita geta, e como di un de eses VIVA EL ROCK and ROLL.

  2. colle o diñeiro...

    O rock&roll é -ou foi, en esencia- un xeito de contestación social en contra do sistema; polo que penso que esa persoa da que fala “Un vello” pouco ten que ver con esa filosofía, a non ser neste tema

    https://www.youtube.com/watch?v=6MneA9pgLVw

  3. Teremos logo que separar o gran da palla, cousa que a día de hoxe non sucede no concello de Ares donde hai mais palla que gran.
    Pero sabidas son as andainas de este rokero «promocionando» o concello no/do que vive. Lastima que o paguen os veciños.